پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

پارسا کوچولوی مامان و بابا

هنرهای اقا پارسا

1390/7/6 21:48
346 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تو این ماه یک روز از اداره اومدم خونه ،سمیه جون گفت پارسا بای بای یاد گرفته منم کلی خوشحال شدم و هی باتو بای بای میکردم خلاصه غروب شد یه دو ساعتی خوابیدی و وقتی بیدار شدی هر کاری کردم دیگه بای بای نکردی ههههههههههههههههههه فکر کنم یادت رفته بود .

 

این ماه بیشتر لغات رو میگی مثلا : دد - بابا - ماما و..................

اینم هنر دیگه ات که روی ارشیا سوار میشی...........

اینم از ارشیا که تورو میچلونه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فاطمه مامان صبا
6 شهریور 90 16:23
آخی جونم ...........اصلا این بچه ها خیلی بلا شدن همش میخان مامان باباب شونو ضایع کنن ............نه؟؟؟؟؟؟؟؟این جینگیلیه جوون ضایع کن رو ببوس
فرناز
9 شهریور 90 4:42
سلام مامان پارسا پسمل شیرینی داری ماشاا... عکسای آتلیه اش هم قشنگ بودن. من عکسای دخترم رو خودم روتوش می کنم
یاسمین
29 شهریور 90 2:02
فدای حافظه ماهی وارت بشم من؛) این قدر دلم برات تنگ شده که دیگه حتی دلم نمیاد عکساتو نگاه کنم.احه دلم می گیره .یه عالمه می بوسمت و فشارت می دم عشق من
فاطمه مامان صبا
8 مهر 90 1:52
دندوناشو عزیزم