پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پارسا کوچولوی مامان و بابا

تولد 2 سالگیت مبارککککککککککککککک

1391/11/24 10:51
470 بازدید
اشتراک گذاری

خب ماجراهای تولدت داره به درازا کشیده میشه آقا پارسا .

لباس باب اسفنجیت آماده شد توسط خاله صدف و بهارک جون اما  تو اصلا دوستش نداری.

یه روز غروب با بابایی و ارشیا بردیمت آتلیه که عکسای تولدت رو بگیری اماااااااااااااااااااااااااااا وقتی وارد آتلیه شدی و لباست رو دیدی گریه کردی و اونجا رو روی سرت گذاشتی و میگفتی باب بده دوسش نداری. .منم کلا انگیزه تولد گرفتن رو از دست دادم. احتمالا دیگه تولدی در کار نیست

 

بعد که اومدیم خونه گفتم حالا که این همه زحمت کشیدم به زور از تو عکس بگیرم و اینم عکسای اجباری .که با کلک شمع و توی آشپزخونه رفتن شما گرفته شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یاسمین
4 اسفند 91 15:59
اولا اینکه پسر من چه قدر بزرگ شده امان از این مامان و بابای بی معرفتش که نمیارن من ببینمش تو اسکایپ قربون شکل ماهت بشم که دلم برات یه ذره شده.اینجا تمام مدت چشمم به عروسکاست تا بتونم برات کوکی پیدا کنم کلی دلم برات تنگ شده و یه عالمه می بوسمت حالا مامانش دوست نداره لباسشو اشکال نداره ولی تولد بگیرین برای این پارسا کوچولوی ما